8 iulie 2013

PUBLICITATE PRIN FERESTRE

     Cu toții ne-am obișnuit cu diverse metode de publicitate: panouri publicitare, reclame în mass-media, bannere, etc. și auzim de publicitate la tot pasul. Pare ireal, dar un nou concept aduce literalmente anunțuri publicitare direct în cap.
     Începând din luna ianuarie a.c. navetiști din Germania (zona Munchen și Renania de Nord-Westfalia) au avut parte de o surpriză, când au încercat să-și odihnească capul pe ferestrele trenurilor publice. Au auzit un anunț, pe care nimeni altcineva nu îl putea auzi. Nu era un vis, un emițător trimite vibrații de înaltă frecvență la geamuri, pe care pasagerii le pot auzi prin conducția craniului, în urechea interioară.

publicitate prin ferestre 1

     Această campanie de anunțuri este “opera” agenției BBDO din Dusseldorf, Germania, care intenționează să lanseze acest tip de publicitate la nivel național. "Pasagerii au fost surprinși și s-au bucurat de această nouă formă de publicitate. Primele reacții sunt încurajatoare.”, a declarat un oficial BBDO.  
     Această tehnologie ar putea fi folosită dincolo de publicitate, de exemplu pentru a asculta muzică sau programe de divertisment, pentru informații de transport, informații despre vreme, etc. Aceiași tehnologie de transmitere a sunetului este utilizată pentru unele tipuri de aparate auditive.

publicitate prin ferestre

     Eu cred că dacă navetiștii și-au sprijinit capetele de ferestre au vrut să tragă un pui de somn. Mai probabil au fost deranjați în încercarea de a se odihni. La urma urmei, somnul este unul dintre puținele momente când scăpăm de “bombardamentul” constant de mesaje publicitare. Măcar așa credeam…

______________________________________________________________________________________________________

      Cu un clic, citiți neapărat și : 
______________________________________________________________________________________________________

By Dan Caragea; Constanța, România

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu